Kansallisten palveluskoiralajien koulutusleiri Kokemäellä 10.-13.10.2024

28.06.2024 ǀ SPKL

KANSALLISTEN PALVELUSKOIRALAJIEN KOULUTUSOHJAAJIEN KOULUTUSLEIRI

• Leiri on ensisijaisesti suunnattu kansallisten palveluskoiralajien koulutusohjaajille tai ohjaajiksi aikoville.
  • Leirille otetaan enintään 24 osallistujaa, joista enintään 7 harjoittelukoirakkoa kouluttajien ohjattaviksi.
  • Etusija leirille on elokuussa 2024 järjestettävälle koulutusohjaajakoulutuksen verkkokurssille osallistujilla ja lajivalikoimasta kiertävään vaihtoehtoon osallistujat.
  • Palveluskoiraliitto tukee nuorten leirille osallistumista seuraavasti:
    • Leirille otetaan yksi tai kaksi 18-23 vuotiasta nuorta, joille leiri on maksuton.
    • Osallistuja vastaa itse matkakuluista.
    • Osallistujat arvotaan koulutuspaikkaa hakeneista.
    • Etusijalla ovat koko leirin ajaksi osallistuvat.
    • Leiri sisältää koulutuksen, ruokailut sekä majoituksen kahden hengen huoneessa torstaista sunnuntaihin.
    • Majoittuminen 2 hengen huoneissa. (Lakanat ja pyyheliinat kuuluvat leirivarustukseen.)

Leiri alkaa torstaina 10.10. ja päättyy sunnuntaina 13.10.2024.
Paikkana on Pitkäjärven vapaa-ajankeskus (osoite Urheilutie 15, Kokemäki)

Osallistumismaksu
Leirin hinta on 200 €/henkilö.
Hinta sisältää koulutuksen, ruokailut sekä majoituksen kahden hengen huoneessa perjantaista sunnuntaihin.

Maksun saaja: Suomen Palveluskoiraliitto ry
Tilinumero: FI41 8000 1800 2309 80
Viitenumero: 23 00070

Osallistumismaksu tulee olla suoritettuna ilmoittautuessa. Liitä maksukuitti liitteeksi ilmoittautumiseen.

Majoittuminen
Majoittuminen 2 hengen huoneissa. Rajoitettu määrä 1 hengen huoneita 50 € lisämaksusta. Yhden hengen huoneita enintään 8:lle hengelle.
Leirikeskukseen voi saapua jo torstai-iltana, jolloin lisähinta majoituksesta 50 €. Iltapalan voi tehdä omassa huoneistossa tai ostaa hintaan 7 €/hlö, riippuen henkilömäärästä.
Lakanat ja pyyheliinat kuuluvat leirin hintaan.

Peruutusehdot
Leirimaksu palautetaan vain erikseen perustellusta syystä todistusta vastaan. Esim. sairastuminen (todistus vaaditaan) tai työeste.

Ilmoittaudu viimeistään 15.9.

Mikäli haluat osallistua leiripaikan arvontaan eli olet nuori koiraharrastaja, käytä linkkiä:
Nuorien ilmoittautuneiden joukosta arvotaan 1-2 osallistujaa mukaan leirille.

10.7.2024 Leiritietoihin täydennetty peruutusehto