TOKOn liikkeenohjaajien valtakunnalliset jatkokoulutukset 30.10. ja 13.11.

17.08.2021 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto / Tokotyöryhmä järjestää kaksi valtakunnallista koulutustilaisuutta TOKOn liikkeenohjaajille:

Koulutukset ovat tarjolla:

- lauantaina 30.10.2021 Tampereella

- lauantaina 13.11.2021 Turussa

TOKO:n uudet suoritus- ja arvosteluohjeet astuvat voimaan 1.1.2022. Tämä koulututilaisuus on liikkeenohjaajille pakollinen koulutus, jotta velvoite osallistumisesta valtakunnalliseen koulutukseen pätevyyden vahvistamiseksi tulee suoritettua.
(Liikkeenohjaajan tulee olla Kennelliiton jäsen, liikkeenohjaajapätevyys uusitaan viiden vuoden välein, mikälii liikkeenohjaaja on toiminut virallisen tottelevaisuuskokeen liikkeenohjaajana vähintään kolme kertaa kortin voimassaoloaikana ja liikkeenohjaaja on osallistunut liikkeenohjaajille suunnattuun jatkokoulutukseen vähintään kerran.)

Koulutukset ovat samansisältöiset eli osallistuminen jompaan kumpaan koulutuspäivään riittää.

Koulutuksessa painotus on uusien suoritusten toimintaohjeissa, mutta koulutusessa myös jatketaan edelleen yhtenäisten käytäntöjen luomista, kerrataan sekä tarkennetaan jo käytössä olevien suoritusten toimintaohjeita.

Kouluttajina toimivat TOKO:n ylituomarit Riitta Räsänen (TOKO -työryhmä), Leena Välimäki ja Carina Savander-Ranne (TOKO -työryhmä)

Koulutus alkaa noin kello 9.30 ja päättyy noin kello 18.00.
Lähempänä tilaisuuksia tulee vielä tarkempia ohjeita ilmoittautumiseen ja aikatauluun liittyen.