Vuoden 2018 IPO-FH SM-kilpailut

29.05.2018 ǀ SPKL

Järjestäjä, rajoitus ja tuomarit
Vuoden 2018 IPO-FH SM-kilpailun järjestää Kouvolan Palveluskoirayhdistys 20.-21.10.2018. Kilpailun rajoitus on 16 koiraa. Vastaavana tuomarina toimii Ari Kansikas, ja arvostelevina tuomareina Mika Laaksonen ja Tomi Alanen.

Valintakriteerit
Osallistujat valitaan koirakon kahden parhaan FH2-koulutustunnukseen oikeuttavan tuloksen perusteella. Tulosten tulee olla kahdelta eri tuomarilta. Valinnassa huomioidaan tulokset, jotka on tehty aikaisintaan kaksi (2) vuotta ennen kilpailun viimeistä ilmoittautumispäivää. IPO-FH-tuloksista huomioidaan yhden päivän tulos, edellyttäen että kokonaistulos on hyväksytty (vähintään 70 pistettä kumpanakin päivänä).

Ilmoittautuminen
IPO-FH SM-kilpailuun haetaan lähettämällä koirakon tiedot sekä kopio koiran tuloksista sähköpostitse Palveluskoiraliiton toimistolle (toimisto@palveluskoiraliitto.fi). Kirjoita sähköpostin otsikoksi IPO-FH SM 2018.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 30.9.2018. Tämän jälkeen koe- ja kilpailutoimikunta valitsee osallistujat tulosten perusteella ja ilmoittaa valituille koirakoille valinnasta 8.10.2018 mennessä.